20.09.2011 00:00

Využívání služeb coworkingového centra – nový směr v podnikání

Využívání služeb coworkingového centra – nový směr v podnikání

Navštívili jsme GREEN OFFICE PRAHA – coworkingové centrum v Praze 1, Opletalově ulici.
V útulně zařízených kancelářích jsme oslovili paní Danielu Z., interiérovou designérku z Oloumouce. Jak nám paní Daniela sdělila, v oblasti designu se pohybuje sice krátce, přesto má již řadu spokojených klientů nejen v Olomouci a blízkém okolí, ale pracuje a sbírá zkušenosti na zajímavých projektech v Praze.

Jak jste přišla na nápad využívat služeb GREEN OFFICE PRAHA, jinak coworkingového centra?
Jednoduše, hledala jsem pracovní zázemí v Praze, kde si mohu v klidu uspořádat myšlenky po jednáních s pražskými klienty a vyřídit potřebnou administrativu. A vysedávání po kavárnách se mi nelíbilo.

Znala jste již dříve coworking?
Popravdě řečeno, ne. Když jsem se však v kruhu známých a kolegů zmínila, že bych potřebovala mít malou kancelář v Praze, která by mě ovšem nezatěžovala příliš finančně a hlavně dalšími provozními starostmi, dostala se mi rada – zkus GREEN OFFICE PRAHA – coworkingové centrum.

A věděla jste do čeho vlastně jdete? 
Vůbec ne, napřed jsem si musela vyhledat na internetu co to vlastně coworking je. Ale když jsem pochopila filosofii sdílených prostor – což je české spojení pro coworking, pochopila jsem, že tento typ kanceláře je přesně to, co potřebuji.

Můžete našim čtenářům „to“ trochu přiblížit?
Samozřejmě. V GREEN OFFICE PRAHA jsem si po zvážení a na základě rady provozovatelek zvolila příslušný členský tarif, který mi umožňuje non-stop přístup do centra.
Vím tak, že mám stále připravený pracovní prostor, připojení na internet, okamžitou možnost kopírování, skenování. A k tomu všemu si mohu uvařit kávu, čaj nebo jiný nápoj.
Vše v klidu a pohodě, neruší mě žádná hlasitá hudba jako v kavárnách. Navíc se nemusím starat o provoz, úklid, zásobování vlastní kanceláře, vše mám připravené.

A nevadí Vám přítomnost druhých? 
Naopak, v coworkingu všichni vědí, že se ve vlastním zájmu mají chovat tiše a nerušit ostatní. Vždyť jsme sem všichni přišli pracovat. A víte jaké další výhody má GREEN OFFICE PRAHA? Setkáte se s novými úžasnými lidmi, navážete nové kontakty, máte možnost konzultace svých projektů, diskuze, zpětné vazby. A neřešíte, zda máte ještě napřed vyluxovat, či umýt nádobí, jak tomu bývá v domácí kanceláři nebo zda už v kavárně nesedím příliš dlouho. Zkrátka v GREEN OFFICE PRAHA jste v příjemném pracovním prostředí, kde Vás nikdo neruší, ale přesto nejste sám. A to je moc důležité. Práce z domova přináší izolaci a člověk ztrácí živé kontakty, chybí mu přirozený tok informací.

Vidím, že máte velmi kladný vztah ke coworkingu, je to tak?
Jednoznačně, a každému kdo začíná podnikat, nechce se starat o problémy s provozem vlastní kanceláře nebo chce mít „jen“ své jisté zázemí v Praze, vřele doporučuji využít této nabídky. Coworking GREEN OFFICE PRAHA v Opletalově ulici splňuje vše, co pro svoji práci potřebuji. A navíc – je hned u nádraží a pro Pražáky na všech linkách metra. Zřízení coworkingového centra GREEN OFFICE PRAHA je opravdu dobrá myšlenka.

Děkuji Vám za rozhovor.  
 

—————

Zpět


Kontakt

GREEN OFFICE PRAHA coworkingové centrum

Opletalova 917/9 PRAHA 1 110 00

+420 721271485
+420 602320247